oncontextmenu="return false"

like shooting stars, I could really use a wish right now

Fasen. Jag har blivit sjuk.
Har helt döont i kroppen, halsen och huvudet. Sen som pricken över i:et har jag ont i magen också, var ett tag sen jag hade ont ofta. Men denna vecka har det varit en hel del. Gillas verkligen inte. Men trots noll sömn inatt så har jag spenderat dagen med jonna på stan och sen hem till min bror en sväng för att få lite sympati.  Sen jag kom hem har jag tryckt i mig bland annat ipren, smärtstillande för halsen, flera koppar av mitt nya favoritte. Känns dock fortfarande inge vidare. Blä.

Så snart tänkte jag förflytta mig från soffan till sängen, glo på nån film och försöka få lite sömn.
Roligare fredagar har jag ju haft...
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: