oncontextmenu="return false"

chest to chest

Dagen har bestått av häng med annie, lite fika, lite småshopping, lite skvaller, lite ''kalla-varandra-för-fula-ord". Lite sånt vi gör helt enkelt. Mysigt som tusan. Efter ett par timmar mötte jag upp Jossan för lite middag med henne. En bra dag helt enkelt. Nu är jag hemma och tänkte städa lite, ta en dusch och sedan glo på nån film.

Imorgon är det jobb och sedan ska jag få umgås lite med älskade oliver&leo (blir mina egna barn hälften så underbara som mina brorsbarn, ja då kommer jag ha döfina ungar), och även få träffa min bror. Tusan vad jag saknar dem. Ser dem så himla sällan eftersom min käre bror inte bor här. Det är ju en himla tur att man åtminstone har en bror kvar i denna stad, annars skulle jag väl gå under lite smått så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: