oncontextmenu="return false"

you won't find heart and soul in the stars

Nellie vaknade 06.30 imorse. Det kändes inte så där jättekul en lördagmorgon. Men vi låg i sängen och myste en stund medan hon drack välling, och emma var lika dötrött som mig. Sen runt 8 fick emma något slags städryck (min bror är smått pedantisk av sig, och även emma har den egenskapen) så hon ville dammsuga, damma och städa lite. Hej&hå, varsågod sa jag! Barnarbete när det är som bäst, haha.

Efter 13 var båda kidsen hämtade, och jag tog en fet powernap. Guld. Love it. Nu ska jag kleta på lite smink i ansiktet och om en stund kommer Jess och hämtar mig. Ikväll blir det pizza, lite vin, mer onyttigheter och sådant mys. Guld det också.

Kommentarer
Postat av: Annie

Barnarbete när de är som bäst

hhahah, dog lite halvt här hemma!

2010-11-21 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: