oncontextmenu="return false"

who's that girl

Jag hade en grym kväll igår, Johnossi var grymma, mina vänner var grymma och ja. Det var guld helt enkelt. Kom hem efter 3, somnade vid halv 7. Vad gjorde jag? Eh, åt pizzarester (to die for) och pratade i telefonen. Väldigt vettigt att göra så pass sent, ja. Och som vanligt vaknar jag alltid och har ont någonstans efter en utekväll. Nu är jag öm och svullen på ryggen, mitt knä är svullet och uppskrapat, blåmärken på hela benen... ja, det tyder på en lyckad kväll.

Idag har jag varit trött. Men ja, på't igen bah. Ska sminka mig och sedan blir det middag&vin med annie. (men det är märks att man inte är 18 år längre, då pallade jag tvådagars hur lätt som helst. no prob. nu är jag halvdöd.)

Kommentarer
Postat av: J

jag saknar dig.

2010-10-31 @ 22:05:08
Postat av: Anna

jag fattar inte hur man orkade förrut. haha. för som sagt, nu för tiden är man totalt död efter en kväll. två är knappt att tala om! :P

2010-11-03 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: