oncontextmenu="return false"

Jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för fast ingen vet det.

Förmiddagen har bestått av att träffa mamma, fika lite, handla, bytt vårdcentral&läkare, ordnat tid till nya läkaren som tydligen ska vara grym på att utreda ordentligt, och med tanke på hur lite det har hänt angående min magutredning sen de kom fram till vad det var, så kan det vara bra att byta läkare. Är ganska osugen på att ha såhär resten av livet, att jag haft såhär de senaste 5 åren räcker gott och väl, tack. Så tilliten till sjukvården är väl ganska sisådär, men ja. Det är värre för min bror som har ett extra ben i sin nacke som måste opereras bort, men finns det några läkare som vill operera? Nej. Det är en alldeles för svår och komplicerad operation, så ingen vill. Härligt... Wellwell, nu väntar jag på att Jossis ska komma, så blir det häng i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: