oncontextmenu="return false"

jag kommer aldrig sluta att skratta såhär högt.

Och så var jobbhelgen slut. Om 12 timmar är jag på mitt vanliga jobb igen. Gah. Så nu tar jag helg i ett par timmar, innan jag måste sova, med att äta godis och dricka julmust. Helt okej! Som tur är så har jag tagit ledigt på onsdag (behööövligt) för jag ska in till täby för återbesök hos min läkare, och då får jag sällskap av fina emelie och de sista julklapparna ska då fixas också. Guld. Det längtar jag till. Och jag längtar efter att få krama på Jossan på torsdag. Och jag längtar efter mina brorsbarn som jag ska pussa sönder på julafton och få skämma bort dom med fina julklappar. Och jag längtar efter älskade annie och lännis som jag ska få skratta med på juldan. Åh.

Men imorgonbitti kommer jag mest vara nervös. Min bror har det senaste året behövt operera sin nacke, och blivit nekad på nästan alla sjukhus eftersom ingen läkare har velat ta sig an den svåra operationen. Men imorgon ska han äntligen få göra det, och det läskiga i det hela är att om något litet går fel så kan han bli förlamad. Jag hade velat varit där när han vaknar, men är man på jobbet så är man tyvärr. Ni kan väl hålla tummarna för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: