oncontextmenu="return false"

you carry yourself

De senaste veckorna har jag längtat, byggt ikea-möbler en torsdagkväll med pizza, öl&anton, skrattat mig hes, tvingat med mig A på twilight-filmen, saknat, gett bort en present som gav mig världens finaste reaktion från personen i fråga, fallit isär, gråtit i min brors famn, fyllt vidrigt många word-dokument, tappat mig själv, gömt mobilen under kuddarna i flera dagar, börjat andas igen, kollat på mitt brorsbarn emmas dansuppvisning och börjat gråta av stolthet (blödigtjej89), känt varenda känsla som finns i hela världen, ätit julbord med jobbet och skrattat helhjärtat igen, jävlats och kramats lite extra med I-M på jobbet (bara för att hon är dum och överger mig och alexandra efter nyår), saknat en vän som känns borta, känt sån kärlek för min omgivning och mitt folk, har haft världens finaste jobbarkompis gråtandes mot min axel samtidigt som jag drar våra dåliga skämt så att hon skrattar och gråter samtidigt (det om något bevisar att jag är jävligt rolig. ja.)

och imorgon är det jag och världens finaste jessica.
fan, ni allihopa skulle ha en jess som min jess.
kvinnan har ett sånt stort hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: