oncontextmenu="return false"

as long as I'm laughing with you

"..hur viktigt det är att bara kunna skratta åt små enkla saker, som att en vän råkar spottar ut cola på mcdonalds, när man berättar om helgens bravader, eller att man delar ett skämt som ingen egentligen förstår, det är bara roligt ändå. Det är så viktigt att det är lätt till skratt."

Hittade detta stycke i ett av mina gamla inlägg, och åh vad jag minns när emelie spottade ut den där colan för att hon började asgarva åt något jag sa och hur jag flög så snyggt åt vänster ner på golvet för att inte få cola på mig, och hur hon sen satt där med cola på sig överallt, och kunde fortfarande inte sluta skratta. Och när jag häromdagen kikade på en gammal film på oss två, och det enda vi gör under hela filmen är att skratta. Konstant. Åt ingenting. Vi bara tittar på varandra och skrattar. Det är så fint.
Hur jag inser att jag har så fruktansvärt många minnen tillsammans med emelie, som nästan alltid innehåller skratt. Vi har känt varandra i 16 år, och trots att vi är så otroligt olika och har haft våra upp&nedgångar, så kan ingen kan få mig att skratta så mycket som jag gör med henne.

"Apologizing does not always mean that you are wrong and the other person is right.
It just means that you value your relationship more than your ego."



Kommentarer
Postat av: Emelie von Perner

<3 älskar dig vännen!

2011-03-01 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: