oncontextmenu="return false"

Födelsedagshelgen.

Jag har haft en jättefin helg. En bra födelsedagskväll med fina vänner, mycket vin, söt överraskning, dans och sovsällskap. Lördagen bestod av kalas med familj&släkt, fina presenter som jag är jättenöjd med (speciellt mitt nya objektiv som jag suktat så länge efter) och till kvällen blev det tre-rätters och vin hos min bror. Dock började min hals spöka redan på eftermiddagen, så natten till söndagen ville jag ta bort min hals från min kropp, satan så ont jag hade. Igår ignorerade jag min förkylning lite och det blev en sväng till ikea på förmiddagen. Det var dock jobbigare än vad jag trodde det skulle vara att gå runt på ikea samtidigt som man är sjuk. Jag la mig och vilade på varenda soffa som fanns, och det finns ju en del.. Sedan under hela eftermiddagen och kvällen låg jag under täcket och gnällde så gott jag kunde. Somnade kl 21 med 40 graders feber. Idag är jag dock feberfri, halsen känns lite lite lite bättre, men jag låter som en kråka, nyser, hostar och snyter mig typ hela tiden. Så är hemma från jobbet idag, hej ångest. Men imorgon måste jag dit, så då får det bli massa ipren och nässpray och bah bita ihop.

Kommentarer
Postat av: ThingsByUs

Hej! Kolla gärna in på vår blogg där vi säljer egendesignade smycken!



http://thingsbyus.blogg.se

2011-02-28 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: