oncontextmenu="return false"

still tangled up in you

Gårdagen började med en sväng på stan med Annie, hittade lite smått&gott som fick följa med mig hem. Sen mötte jag upp mamma, ytterligare en sväng på stan och sedan flygis. Sen skjutsade hon mig till min bror där jag hängde resten av eftermiddagen, gosade med emma&nellie och blev bjuden på middag. Sen ringde en gråtande mamma till mig&daniel, det visade sig att hon hade halkat och troligtvis brutit armen. Så hon behövde snabbt in till akuten och hon behövde då att jag kom ut till henne på vätö för att passa hundarna. Så jag fick hoppa in i en taxi och jag har nog aldrig sett min mamma ha så fruktansvärt ont. Det visade sig att från armbågen och nedåt är armen av. Hon blev gipsad och på tisdag eller onsdag kommer hon opereras eftersom skadan är så pass allvarlig. Min söta lilla mamma. Så min lördagkväll och även denna dag spenderades hos henne. Sen när jag kom hem ikväll så hörde sötaste Jonna av sig, som kom hem över helgen för att överraska alla. Så det var riktigt riktigt roligt att få träffa henne en stund!

Nu ska jag glo på lite serier, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: