oncontextmenu="return false"

det finns en första plats som inte går att nå

Jag är fit for fight igen! Känns jätteskönt! Gick ned 5 kilo under dessa dagar, sinnes ju. Så nu ska jag äta upp mig igen bah, inte svårt för mig som gärna äter konstant. Men idag har jag&mamma varit på Albano djursjukhus med simba (han hade en stor operation för ett par månader sen, med sitt ben, så han har rehabilitering nu. Han får gå på ett löpband i vatten en gång i veckan. Ser sjukt roligt ut) handlat och sedan gått en promenad med Dennis. Nu håller jag på att tvätta, vilket är galet galet behövligt nu. Och imorgon är det tillbaka till jobbet, som jag längtat! Känns dock lite weird att man bara ska jobba en dag, och sen är det helg. Men det är gött det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: