oncontextmenu="return false"

Dag 12 – tio saker du inte vet om mig

1. Det finns folk som tröst-äter, jag tråkigt-äter. Alltså äter jag så fort jag får tråkigt.
2. Jag tycker att jag drar såna sjukt roliga skämt ibland. Det är bara resten av världen som inte har förstått det än.
3. Jag har ett magproblem som egentligen skulle behöva en operation för att bli bättre. Men jag har tröga läkare.
4. Jag har ett ärr under hakan som jag fick för ett par år sedan då jag dammsög. (det är inte okej att du småskrattar åt mig just nu, annie)
5. När jag gick i nian, så under nån månad så ryckte mitt ena ögonlock lite då&då. Och blundade jag jättehårt så ryckte det jättemycket. Sen försvann det. Det sjuka är att jag än idag faktiskt kan sakna det.
6. Jag stör mig extremt mycket på om någon, som inte vet ett dugg, pratar om alkoholism som om de visste exakt hur den sjukdomen ser ut.
7. Om det visas program, som t ex extrem home makeover, på tv - då gråter jag lika mycket varje gång. Jag är så blödig. Sen t ex, filmer där det finns djur med som dör. Då är det gråtfest vill jag lova.
8. Jag och min mamma har sån galet lik handstil. Resten av familjen kan aldrig tyda om det är jag eller hon som skrivit något. Vi gör verkligen samma krumelurer på samma bokstäver. Sött.
9. Jag är väldigt ''kunde-inte-bry-mig-mindre'' i vissa lägen. Mycket handlar om att jag försöker vara så rakryggad som jag kan vara. Jag tycker sådant är extremt viktigt. Man måste förstå sitt egna värde och vad man förtjänar. Man kan inte bry sig om precis allt och alla, och i många situationer lägger människor alldeles för mycket energi på fel saker. Det är viktigt att kunna rycka på axlarna ibland.
10. Jag vill ha en svala på min högra handled.


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHAHHA

Jag läste nr4, och så började jag skratta och sen så såg jag parentesen.. Klockrent ;)

2011-01-01 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: