oncontextmenu="return false"

Dag 13 – en vanlig dag hemma hos mig

Haha, den här punkten känns så himla tråkigt. Vaknar, snoozar en halvtimme, duschar, gör mig iordning, tar bussen till jobbet, dyker på kaffet det första jag gör när jag kommer in på jobbet, kollar om det finns goda kakor (häromdagen började jag äta choklad kl 7 på morgonen. bara för att jag ville ha dom godaste i aladdin-asken innan dom andra gamarna kom till jobbet. ja, fullt normalt.) jävlas med mina jobbarkompisar är det andra jag gör, kramas med såna underbaringar till barn osv osv. Slutar jag sent blir det hem för matlagning, chill och plugg. Annars träffar jag oftast nån vän som det blir lite häng med. En vanlig dag där jobb tar största delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: