oncontextmenu="return false"

Dag 25 – Det här får mig att skratta

Jag är ganska lättroad och har "dålig" humor, så det mesta får faktiskt mig att skratta. Folk som delar min dåliga humor med har jag alltid fruktansvärt roligt med. T ex emelie, vår humor är exakt likadan och hon förstår det roliga innan jag ens hunnit berätta. Är det någon jag skrattar extremt mycket med så är det med henne. Och sedan är jag en sån person som skrattar åt mina egna skämt.

Annie påminde mig för några veckor sedan om ett skämt som jag inte hört på såå länge; En pappa förlorar sin fru under en förlossning, och sedan när han ska få träffa sitt barn så går dom genom rum efter rum, i varje rum hade barnet en kroppsdel mindre. Och tillslut kommer dom in i ett rum där det ligger ett öga. Pappan vinkar glatt och doktorn säger "tyvärr, det är blint" HAHAHA jag dör fortfarande lika mycket. Det är så klockrent. Och ni vill inte ens veta hur många ggr jag drog det här skämtet när jag senast festade, det jobbiga är att jag skrattade lååångt innan det roliga kom. Så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: