oncontextmenu="return false"

Dag 26 – Mina rädslor

Jag försöker att inte tänka så mycket på vad jag är rädd för, för det är nog ganska mycket egentligen. Först och främst är jag rädd för döden, att förlora nära&kära. Jag är smårädd för höjder. Rädd för ormar. Rädd för getingar (eftersom jag är allergisk). Rädd för att jag inte ska ha gjort allt jag vill när jag dör. Men just nu är jag mest rädd för min älskade morfar som fått cancer och inte har lång tid kvar. Jag hanterar döden så fruktansvärt dåligt, och att han blivit så sjuk känns så pissigt att jag gärna skulle vilja dra täcket över huvudet och bara förneka det. Min fina morfar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag dör inte. <3

2011-01-27 @ 18:13:42
Postat av: Jessica

Jag dör inte. <3

2011-01-27 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: