oncontextmenu="return false"

Lördag.

Gårdagen bestod av jobb från tiiiidig morgon till eftermiddagen. Skönt att sluta tidigt för en gångsskull. Sen blev det att handla lite och en sväng på stan med mamma, sedan drog vi till brorsan där hela familjen befann sig. Kalas för nellie. Där blev det även middag och runt åtta drog jag hem till Dennis.

Idag blir det hem till min andre bror, det bjuds på god mat, vin och legobygge med oliver. Det tackar jag inte nej till. Sicken tur jag har som blir bjuden på middag av mina fina bröder, två dagar i rad. Det är fina grejer det. Blir upphämtad av brorsans kompis om en stund, så jag borde verkligen hoppa in i duschen och göra mig iordning. Men det var så jädrans skönt att sitta här i soffan en stund.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: