oncontextmenu="return false"

Sjuk.

Middagen och bowlingen igår blev superbra. Resten av kvällen och natten var dock så jävla jobbig att jag ville hoppa framför ett tåg. En stund efter att jag kommit hem igårkväll så började jag spy som jag-vet-inte-vad. Hemskt. Resten av natten fortsatte likadant, spydde 23 gånger - sedan tappade jag räkningen. Har haft nästan 40 graders feber i ett dygn snart, med tanke på att jag inte kunnat tagit något febernedsättande eftersom tabletten aldrig hunnit värka innan den kommit upp igen. Så inatt sov jag en halvtimme max. Kul. Morgonen fortsatte ungefär likadant. Jag har bara väntat på att jag tillslut skulle åka på magsjuka, eftersom jag träffat så jädrans många de senaste veckorna som varit sjuka. Min söta bror kom förbi under dagen med blåbärssoppa, cola osv. Och jag har nu faktiskt fått behålla lite blåbärssoppa. Thank god. Så har jag äntligen fått ned febern lite också.

Men ja, inget jobb för mig imorgon eller tisdag då. Bleh vad tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: