oncontextmenu="return false"

Söndag.

Igår hade jag en jättetrevlig kväll. Förförfest hos Jess, förfest hos Amanda och tillslut hamnade vi på mobergs. Och där hade jag faktiskt hur roligt som helst. Träffade på många välbekanta ansikten. Dansade tills fötterna gjorde ont. Typ.
Idag däremot, haha.. Mamma ringde mig vid 10 och sa att hon skulle komma förbi en sväng. Jag hade sovit 5 timmar och var råbakis. Great. Sen resten av dagen har jag bara hängt hos min bror, legat halvdöd i hans soffa. Det mest ansträngande jag gjort är att spela wii ett par timmar med Emma. Blev även bjuden på middag och kom hem för nån timme sedan. Resten av kvällen tänker jag ligga här, glo på serier och äta salta pinnar, så galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: