oncontextmenu="return false"

Emmsi 8 år.

Jag var så vidrigt trött igårkväll att jag slocknade innan 11. Vaknade vid 9 idag, pigg som aldrig förr. Så jävla gött. Behövde de där 10 timmarna för att återhämta mig från mycket jobb de senaste veckorna. Just nu håller jag på att baka kladdkaka, för världens finaste Emma fyller 8 år idag. Och eftersom hon älskar kladdkaka, och alltid tjatar om att hon vill äta just min kladdkaka, så är jag söt och bakar en till henne. Ska slå in lite presenter snart och senare blir det iväg till min bror för kalas. Tänk att hon är fyller 8 år, känns som om det var igår hon var bebis och skrek så fort hon inte fick vara med mig. Hjärtegryn.

Ikväll blir det middag och vin med några favorittjejer. Jag tackar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: