oncontextmenu="return false"

we never sleep

Gårdagen bestod av jobb och filmhäng med christoffer. Idag har jag jobbat och sedan varit på kalas hos min bror som sagt. Blev även bjuden på middag så det satt som en smäck med god mat och tårta. Det gillas! Kom precis hem och nu ligger jag här i soffan och känner mig halvt död. Nästa vecka är sammanslagningen på jobbet slut och allt återgår till det normala. Och även om jag saknar vissa av mina vanliga arbetskompisar (ingmarie och alexandra!!!) vidrigt mycket och det ska bli så skönt att få jobba med dem igen, så kommer jag sakna ida&sara som jag spenderat de senaste 4 veckorna med. Förjävla roliga tjejer. Jag skrattar så att jag får ont i ryggen, som jag alltid får när det blir för mycket skratt. Sånt är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: