oncontextmenu="return false"

Fix.

Idag har största delen gått åt till att duka och fixa med allt på folkets hus inför imorgon. Tänka sig att min älskade bror ska gifta sig imorgon, det kommer bli dröm! Han är så jädrans nervös och det är så charmigt. Så imorgon 8.30 kommer jag sitta hos frisören, hon ska få klippa bort allt det slitna och få göra mitt hår fint till bröllopet. Hon jobbar egentligen inte på lördagar, men hon är så snäll som ställer upp för mig och mamsen. Nu ska jag pilla lite med naglarna och fixa med det sista.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas det blir sagolikt så får du slänga upp massor av bilder sen :)

2011-06-18 @ 05:33:46
Postat av: Annie

Hoppas det blir sagolikt så får du slänga upp massor av bilder sen :)

2011-06-18 @ 05:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: