oncontextmenu="return false"

Midsommarhelgen.

Vilken härlig midsommarhelg! Fredagen spenderas ute på landet med massa härligt folk, fina vänner, sillunch, brännboll, dans runt midsommarstång, grillat, skratt, solnedgång, dans in på småtimmarna, soluppgång etc. Hur mysigt som helst, jag är toknöjd!

Igår var jag måttligt sliten och trött hela dagen, men på kvällen blev det några glas vin med karolina och sedan utgång. Jag hade vidrigt roligt och vi hängde med världens roligaste personer hela kvällen. Dock har min kropp tagit ett antal smällar från dessa två dagar - jag har blåmärken här och där, myggbett som kliar, en fruktansvärd träningsvärk (?), jag har en bula på pannan, skrapat upp min arm och min hand är lite uppsvullen och gör jätteont. Jag lyckas alltid? Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: