oncontextmenu="return false"

Torsdag.

Hallå! Vidrigt bra väder det är nuförtiden, jag gillart. Gårdagen bestod av jobb och efter jobbet hämtade alexandra (jobbarkompis) upp mig och vi for till Piren för middag&vin med resten av gänget från lilla avdelningen. Sån jädrans bra kväll! Ing-marie och Alexandra hade fixat ihop en present till mig för att jag snart jobbat där i 1 år - en väska som innehöll huuur mycket som helst, och varje grej kan kopplas till massa internskämt som vi har. Jag skrattade så att jag grät. De hade verkligen tänkt igenom varenda liten sak, hur sött som helst. Och de vågade även köpa kläder till mig - en byxdress som är superfin. Det är minsann duktigt! Så himla fina personer.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, och jag tror att jag börjar bli lite av en arbetsnarkoman. Tydligen är det inte tillräckligt för mig att jobba heltid på mitt vanliga jobb, utan jag tänkte även börja jobba lite nätter/kvällar vissa helger på min brors jobb. Störd? Om jag orkar återstår att se, haha! Men jag är råtaggad. Så jag ska strax kila iväg dit en stund, blir säkert jättebra. Men först ska jag slänga i mig lite mat!


Kommentarer
Postat av: Annie

Det där grejar du!! Tänk bara på alla pengar, OB och massor av shopping :)

2011-07-01 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: