oncontextmenu="return false"

Dag 30 - favoritlåtar

Jag har lätt att spela sönder låtar. Men sen finns det ett par godingar som jag aldrig någonsin kommer tröttna på, som jag kan lyssna på non-stop, som har hängt med mig ett tag och som jag har minnen till etc.

Melissa Horn - Hanna (jag tror att detta är min absolut favoritlåt)
The Fray - How to save a life
Kent - Gravitation och Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Damien Rice - 9 crimes (är jag sentimental och ska skriva texter, så lyssnar jag alltid alltid alltid på denna låt)
Håkan Hellström - En vän med en bil
Lars Winnerbäck - En tätort på en slätt


Ja, jag har galet många favoritlåtar nu när jag tänker efter egentligen. Men detta får bli dom allra bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: