oncontextmenu="return false"

Helgen.

Gårdagen var grym! Började hos annie med middag och vin, sen bestod kvällen av att sitta på en båt, skogspromenader, kökompisar, piren, träffa min bror som hamnade på piren på sin svensexa, mycket dans, mycket folk, keps, plus att jag även gjorde en vacker vurpa (som idag har gett mig ordentliga blåmärken, jag lyckas alltid. så är det bara). Det var en helt grym kväll och jag hade vidrigt roligt!

Imorse var jag så jävla trött och måste ha sovit enormt djupt eftersom jag vaknade upp till många missade samtal och sms. Hade även fått ett meddelande på mobilsvar från älskade joachim; "hola mi corazón, eller vänta.. säger man så? corazón är väl hjärta? och det är ju det jag vill säga. hahahah nej jag vet inte. hahaha. eller jo, så är det ju. hahaha. men du pernilla, jag däckade som en skjuten söt björn igår och jag är så jävla bakfull nu. ring mig" haha han lät så jävla rolig och trög att jag smått dog.

Det tog ett tag innan jag orkade ta mig upp ur sängen och styra upp mig, men tillslut var det gjort och mamma&emma hämtade upp mig för att åka ut till Almunge för kalas för brorsan. Han var, precis som mig, riktigt bakis. Skitroligt.

Kom hem för en liten stund sedan, och ikväll blir det lugnt. Chill som bara fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: