oncontextmenu="return false"

I want it over by now

Åh. Jag blir så lättretlig och "det-är-så-synd-om-mig" när jag är sjuk. Bleh. Dagen har känts jättelång idag på jobbet, kroppen har knappt hängt med och det bränner i hela bröstet när jag hostar. Låter som en kråka. Just nu längtar jag bara till helgen och att jag då är frisk, för helgen bjuder på massa roligheter. Myskväll med mina älskade oliver&leo på fredagen, firande för en av mina finaste på lördagen. Bra grejer. Så nu satsar jag på att få i mig massa nyttigheter så att förkylningen ger sig av och gärna litervis av hostmedicin. Great! Nu blir det dusch och sedan krypa ned i sängen, äta glass och glo serier.


Kommentarer
Postat av: Jess

Kryakryakrya fina du! Måste bli frisk! :-D

2011-05-05 @ 08:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: