oncontextmenu="return false"

by the river on the west side



Var ett tag sedan jag skrev minsann. Efter sist jag skrev så piggnade jag till ganska fort (medicin är bra grejer), så jag var på jobbet igen på måndagen. Dock var jag utan röst i yttligare 2-3 dagar, lät så hemsk, fy! Plus att jag inte kände någon smak eller lukt på 3 dagar, vilket verkligen är förjävligt då jag älskar att äta.. och det är måttligt värdelöst att äta när man inte känner någon smak alls. Men nu är det bättre! Hostan är kvar, men det går att leva med! Så veckan har bestått av massa jobb, kramat på mina älskade brorsbarn, hamnat i en wii-period igen, skrattat så mycket att tårarna börjat rinna och njutit av sommarvärmen (som dock har försvunnit nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: