oncontextmenu="return false"

Livet bah.

Är inte allt för grym på att blogga nuförtiden. Tiden och orken finns inte riktigt. Livet bah. Har den senaste tiden spenderat dagarna och kvällarna med jobb, fina vänner, älskade brorsbarn, skratt, flera timmars kortspel, god mat, vin. Helt okej va? Imorse vaknade jag upp i panik 08.02, min buss till jobbet går 08.10. Jag som aldrig försover mig hade tydligen stängt av alarmet. Duktigt gjort. Men hann jag till bussen? Arå, snabb som attan var jag. Var så nöjd över det att jag skrytigt om det hela dagen på jobbet. Fick ju även lite motion då jag sprang till bussen, plus i kanten. Förra helgen var det en lyxhelg då den mesta tiden spenderades med finaste Jessica, denna helg är inte lika lyxig då jag jobbar. Mah. Trött. Så ikväll ska jag äta godis, glo idol och sen sova. Är så trött idag, trots att jag fick en ofrivillig sovmorgon imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: