oncontextmenu="return false"

when you leave, I bleed out

Här ekar det lite grann skulle man kunna säga, annat kommer emellan. Typ livet. Sen sist jag skrev har jag haft världens bästa dagar med anton, jobbat lite för mycket, saknat, längtat, gråtit, skrattat, insett hur jädrans fina ing-marie, alexandra och linda på jobbet är (mina färgklickar i vardagen, utan tvekan), tänkt att jag hoppas att mina egna barn i framtiden blir som mina brorsbarn - finast i världen, lyssnat sönder denna låt då den påminner om fina saker, höstpromenader, fått en låt som från grunden är gjord till mig, sovit med smilla bredvid mig, fått en jävla träningsvärk efter att ha spelat just dance på wii med emma en hel dag, gått på marknad, kramat på min fina familj under en 30årsfest då jag var onykter i 12 timmar, insett att jag har världens finaste vänner, fått varma ord av föräldrar på jobbet. Och snart behöver jag kanske inte sakna mer. Livet bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: