oncontextmenu="return false"

Du slukar mina dagar och plockar upp det jag förstör.

Ligger nyduschad i soffan och lyssnar på Melissa Horn Live på cirkus, älskar mellansnacken, så jädrans fint. Jag var på en av hennes spelningar för ett par år sedan, och jag minns att jag även då älskade de där mellansnacken så fruktansvärt mycket. Hon är bra på det, och på att sjunga, och på att skriva. Bästa Melissa Horn.

Dagarna rullar på och även om det bara är måndag, så är det snart helg och äntligen ledighet. Underbart. Det mesta känns så fint just nu - fick massvis med härlig feedback från en förskolelärare (som även håller i utbildningar) som idag var på jobbet för att se hur jag och alexandra jobbade. Älskade alexandra fyllde år igår, och tog med sig tårta och muffins till mig idag på jobbet. Fina fina. Och imorgon efter jobbet får jag hänga med bästa ingmarie, och sedan på kvällen får jag träffa min bästa vän. På lördag får jag dricka vin i bra sällskap och dansa natten lång. På söndag får jag kramas med mitt hjärta nellie, som även då kommer vara mitt sovsällskap. I maj får jag träffa min andra halva.

Och ja. Fint bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: