oncontextmenu="return false"

my life is sweet like vanilla is.

Igår hade jag medarbetarsamtal med chefen och man blir så varm i hjärtat av så fina ord från henne, resten av personalen och föräldrar. Fick även en jättefin present av en mamma på förskolan, hennes dotter har slutat på vår lilla avdelning och börjat på stora. Också varm i hjärtat? Ja verkligen.

Imorse fick jag lite pontus-tid då han var så snäll och skjutsade mig till jobbet. Bäst. Resten av dagen flöt på så som den alltid gör, lyckades även få mig ett sjukt ordentligt skrattanfall under lunchen så att ryggen värkte (det är mitt tecken på att jag skrattar mycket) och tårarna rann på alexandra för att hon skrattade så mycket. Fint. Imorgon blir det jobb hela dagen och kvällen kommer spenderas inne i stockholm på föreläsning med alexandra. Arå, jag lär vara ganska trött när jag kommer hem sent på kvällen. Så nu blir det lite sleep-time för lilla mig, puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: