oncontextmenu="return false"

all the lights mean nothing without you.

Har precis flängt runt på stan med Jessica på jakt efter en födelsedagspresent, en sväng på systemet och lite kikande i affärer. Kvällen blir otroligt lugn med att dricka te och titta på serier i sängen, jag är trött som få och börjar troligtvis bli förkyld. Att kidsen aldrig lär sig att de inte ska smitta mig med deras baciller, morr. Imorgon blir det jobb, efter det blir det kalas&middag hos min bror, sedan får jag dra hem och speedfixa mig, och kvällen fortsätter sedan med födelsedagsfirande, vin och utgång. Så den här förkylningen som är på g får gärna ha försvunnit till imorgon, sånt finns det inte tid till då. Tror det blir en grym dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: