oncontextmenu="return false"

I wish you had words.

Hade en jättefin helg. Middag och prat i flera timmar med Emelie, massa regn, middag och vin på ett glas med annie, häng med josephine. Ja, fina tjejer det där. I veckan har det bara varit jobb och jag har varje dag kikat i mitt fack på jobbet och hoppats på att ha fått tillbaka min ledighetsansökan. Men bara att vänta och hålla tummarna för att jag om precis 2 veckor sitter på tåget till Trollhättan igen och får spendera midsommar med finaste Anton. Vore så förbaskat bra. Idag har det varit röd dag (=ledigt för min del), så jag har spenderat den med min bror, mina älskade oliver&leo och mamma. Kom hem för en liten stund sedan och nu ska jag bara mysa framför lite serier innan det är dags för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: