oncontextmenu="return false"

Shout it from the roof tops, write it on the skyline.

sen sist - suttit bredvid en sjukhussäng i 6 timmar och hållit en hand, varit rädd, skakat av ilska, kaos.. men efter regn kommer solsken - uppskattat mina tjejer så fruktansvärt mycket, skrattat så mycket att jag till kvällen varit hes, ätit glass i solen, pussat sönder mina fina brorsbarn som alltid värmer mitt hjärta, druckit massa kaffe på dagarna och massa te på kvällarna, sjungit sönder alexandras öron, lyssnat sönder denna låt, promenader, spelat kort, kramats.

idag har jag ätit en lång frukost med min bästa jess, ätit middag med fina jossan och bara haft världens mysigaste lediga dag. imorgon blir det jobb, på lördag ska jag skämma bort mitt brorsbarn och precis om en vecka kommer jag vara med världens bästa person. solsken, helt enkelt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: