oncontextmenu="return false"

Påskhelgen.

Hallå! 4 dagars ledighet lider nu mot sitt slut, har varit riktigt bra dagar! I fredags hängde vi på överbys köpcentrum hela dagen och kvällen bestod av vin och serie. Påskafton spenderades i Alingsås hos Antons föräldrar där även hans syskon med familj befann sig. Fika, stor lunch, fika igen och sedan middag - rullade framåt efteråt! Fick även lite bebisgos, mysigaste som finns! På kvällen började jag dock känna en förkylning komma krypandes och rätt hade jag. Näsan rinner, kroppen värker, ögonen rinner och jag nyser seriöst varannan minut. Fruktansvärt jobbigt och så jäkla olägligt. Så igår gjorde jag inte många knop, mest soffan + serier som gällde. Idag mår jag liiiite bättre, ont i kroppen har minskat, alltid något! Så idag har det blivit en promenad i solen, handla, storstäda och sedan riktigt riktigt stark mat till middag. Strax blir det fruktsallad och vaniljglass framför tvn. Mysigt! Sova i tid är också en bra idé, klockan ringer 5.15 imorgon och tillbaka till praktiken. Hoppas på att jag är piggare då!
 
Har även köpt mig en till bebis, en iPad retina. Jäkligt nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: