oncontextmenu="return false"

Those days.

Praktikvecka 4 är nu avklarad! Nästa vecka är det bara 4 dagar, sen är praktiken över för denna termin. Tiden har gått så läskigt fort! Det var ju nyss som jag kom dit?! Men det är ett riktigt bra ställe och kidsen är helt underbara, kommer bli trist att lämna rackarna! Dock har det varit tufft att gå upp 5.15 varje morgon (ibland även kl 4), jag var död de första veckorna. Men nu har jag verkligen vant mig med det (lagom till slutet....) Lyckades även få högsta betyget på min senaste tenta - VG! blev även vg på hela den kursen. Måttligt nöjd tjej! speciellt på en sån svår och tråkig kurs! Men nästa kurs verkar riktigt intressant och mina tjejer hamnade i min klass, underbart! Ikväll blir det god mat, film och några glas vin. Perfekt! Imorgon ska jag tvinga med mig A till universeum (var där med praktiken för ett par veckor sen, så mysigt!) sen blir det även bio på kvällen. Blir nog fin lördag det!
 
(Och varje dag blir jag lika fascinerad över hur mycket jag älskar Göteborg!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: