oncontextmenu="return false"

Comes and goes in waves.

Dagarna rullar på och går så himla snabbt, mycket tid läggs på skolan, hänga med catrin&madde, förebereda julklappar och att försöka få nån slags julstämning - det känns lite mer som om det snart är vår med tanke på att det finns ingen snö, utan bara grus och sol...
 
Natten till igår vaknade jag av att min nacke knäppte till och nackspärren kom som ett jäkla brev på posten. Att ta sig igenom ett 4 timmars seminarium igår när jag inte kunde röra mig, hade så vidirgt ont, då man bara vill gråta, var fruktansvärt. Tack gode gud för smärtstillande. Idag är det lite bättre, men långt ifrån bra. Såå tråkigt, värmekudden är min bästa vän just nu. Imorgon får den bannemig vara bra - för då står det julshopping på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: