oncontextmenu="return false"

Nothin' like us.

Måndag igen. Fan dagarna går så jäkla fort. I lördags blev det galet god mat och en hel del vin. Firade lite smått att jag bott här 1 månad nu. Känns som om jag precis flyttat hit, samtidigt som om det känns som om jag bott här sjukt mycket längre än 1 månad. Konstigt det där - hur fort man kommer in i något nytt, hur fort man lär sig och skaffar sig helt nya rutiner. Wellwell. Idag har det varit lite häng i skolan på förmiddagen. Drog sedan till nordstan för att försöka hitta födelsedagspresent till Linnea (som fyller år på alla hjärtans dag, lite fint) Hittade en present, men dock inte helt nöjd ännu, så får klura ut något mer! Sen kom även Linnea dit (så ja, letandet kunde då inte fortsätta med henne bredvid..)
Nu sitter jag hemma och gör typ allting förutom att skriva hemtenta. Helst av allt skulle jag vilja krypa ned i sängen och ta en liten liten powernap. Men det är nog dock ingen bra idé va...
 
Lite ledsen i ögat blir man då man får detta mms. Min älskade emmsi hade kladdat i ett block. Åh fina unge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: