oncontextmenu="return false"

you can break everything down to chemicals, but you can't explain a love like ours.

Åh. Dagar går så himla fort, redan helg igen, skönt! Haft granskningseminarium på hemtentan, gick väldans bra och idag är den inskickad på riktigt! Ack så skönt! I veckan började även en ny kurs, hej&hå fort går det. Ingen vila här inte! Igår efter 4 timmars föreläsning så blev det shopping i soliga göteborg med världens bästa Linnea. Så jäkla glad att jag träffat den där lilla göteborgaren! Hittade två fina jackor till våren, som jag är ruggit nöjd med (plånboken är inte lika nöjd..) men nu är jag redo för vår! Hittade även ett jättefint kakfat (som jag letat!!!) att ha mina smycken på. Åh. Stax blir det att laga hemmagjorda hamburgare med fina A och fira att tentan är heeeelt klar med ett glas vin. Gött som attans!
 
Och på måndag blir jag 24 år, vart tog åren vägen!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: