oncontextmenu="return false"

2013.

Nyårsafton var en fin kväll och natt. Den bjöd på 4 olika fester och jag skrattade så mycket att jag fick kramp i ryggen vid flera tillfällen, då är det bra grejer. Somnade gott runt 6-tiden och första dagen på nya året bestod av att vakna upp bakfull bredvid min bästa vän, sen slöade vi hela dagen med film och onyttigheter. Perfekt dagen efter. Idag var det jobbdags igen, och tröttheten från nyår sitter kvar än idag. Har bara två arbetsdagar kvar, sen tackar jag för mig och för mina 2½ år där. Om sisådär 1 vecka bor jag i en annan stad och om exakt två veckor har jag min introduktion på Göteborgs universitet. Så fruktansvärt jävla läskigt, men så underbart pirrande. 2012 var ett år med mycket skratt, men även med alldeles för mycket tårar. Jag kapade band som jag trodde var starka och det var nog det mest smärtsamma 2012. Var konstant orolig i ett halvår, insåg vilka som stod stadigt bredvid när man inte visste ut eller in och som mer än gärna lånade ut en axel som man kunde få vila huvudet på, människor som jag inte trodde att jag kunde älska högre började jag älska ännu mer. 2012 var ett jobbigt år, men det lärde mig otroligt mycket. 2013 ska bli mitt år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: