oncontextmenu="return false"

Heart skipped a beat.

Hallå! Fredagskvällen bestod av bio, äta lite för mycket popcorn och promenera hem i kylan. I lördags kom Antons vän Erik och till kvällen blev det kortspel, vin och sedan en liten utgång på det. Jag somnade sött runt 4 på morgonen, men tror att grabbarna babblade på tills kl 6. Fan, börjar bli gammal. I lördags blev en typiskt bakisdag, vi tryckte i oss pizza, fruktsallad med glass till kvällen och sedan häng framför tvn. Gött. Igår var jag ledig och agerade hemmafru. Städade hela lägenheten, handlade och sen stod middagen framdukad när herrn klev innanför dörren. Ja, ibland kan jag! Idag är jag däremot en trött tjej, klev upp 5.30 imorse för att bege mig till skolan. Efter lite föreläsningar (då linnea körde hårt på rebus-race via sms. vill påpeka att hon satt bredvid mig och hetsade..) så slutade skoldagen vid 12. Och sen dess har jag myst här hemma med mina kära skolböcker, läst sisådär 300 sidor och föreberett för ett seminarium imorgon. Har lite kvar att göra, men helst av allt skulle jag bara vilja få sova lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: