oncontextmenu="return false"

Now I am alive.

Det här med att börja på om nytt är så jävla min grej. Somnar varje kväll av pussar i nacken, vaknar upp varje morgon med en bra känsla i kroppen och jag skrattar så otroligt mycket. Hela tiden. Det är nånting med göteborgare. Imorgon har jag varit bosatt här i 2 veckor. Det känns som mer. Ingen hemlängtan alls ännu, gött helt enkelt! Men när man får detta sms av alexandra, så saknar jag henne och barnen så fruktansvärt mycket. "Glädjen i arbetet som du och jag hade finns inte riktigt där längre. Känns tomt utan dig, du har varit ett stort stöd för mig under flera år och nu är du flera mil bort. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och så känner jag att du har blivit som min lillasyster. Fan vad kul vi ändå har haft trots alla tokigheter vi varit med om. Men du kommer klara skolan galant, du är som klippt och skuren för att jobba med barn! Saknar dig och dina skämt och ditt babyhair. Känns tomt, väntar på att du ska komma varje dag men aldrig dyker du upp.." Hej gråtfest. Fina älskade alexandra.
 
I onsdags hade vi det första seminariumet, gick jättebra! Jag är så himla nöjd med min basgrupp. Och igår var det en slapp skoldag med några timmars föreläsning bara. Idag är jag ledig och ikväll blir det fredagsmys med tacos och filmer med min fina. Och imorgon kommer A's föräldrar. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: