oncontextmenu="return false"

Ny start.

De senaste två dagarna har spenderats på Göteborgs Universitet, och jag är så peppad och så otroligt glad att jag valde att göra det här. Magkänslan säger att det här kommer bli ett bra gäng år! Och jag är redan så fruktansvärt glad att jag funnit både Linnea och Viktoria. Med vissa människor klickar det så otroligt fort med och det känns som om jag känt dom hur länge som helst (när det bara är ett få dagar..sjukt..) Börjar hitta runt mer och mer i skolans olika hus och i själva göteborg, känns toppen! Nu är vi lediga fram till tisdag, ska bli skönt att få vila huvudet eftersom det är intrykt så otroligt mycket information där. Så nu sitter jag här hemma i soffan och myser, ska göra lite ärenden sen och ikväll blir det troligtvis bio. Livet är bra fint, hörrni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: