oncontextmenu="return false"

Trollhättan-bo.

Sådärja! Då är man en Trollhättan-bo! Fredagen var väldigt jobbig med att säga hejdå till vissa, grät nog sisådär 40 gånger den dagen. I lördagsmorse styrde min fina bror bilen mot Trollhättan. Att sitta i en bil i 5 tinnar är måttligt segt, men tiden gick fortare än väntat! (Kanske för att jag och Anna var som två bebisar - äta, sova, äta, sova) lördagskvällen spenderades med brorsan, Anna, Anton och några glas vin. Väldans mysigt! :-) Igår blev det en dag i Göteborg för oss, kan nu hitta till skolan (på onsdag är det dags!!) och sen blev det en supergod middag. Idag har jag strosat runt själv i Trollhättan, shoppat lite, och nu ligger jag i soffan med en glas vin medan fina Anton lagar middag åt oss. (Det betyder att disken är min sen.. wie..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: