oncontextmenu="return false"

I'm still your's alone.

Dagarna går så fruktansvärt fort, redan juli!? Livet är precis så där fint som man vill att det ska vara! (förutom en nedrans infektion som jag har fått i min stortå, som snart hängt med mig i över 2 veckor och det är fortfarande långt ifrån bra och bara jäkligt smärtsamt) Fick ett ordentligt godkänt på senaste tentan, så tyngden på axlarna över den försvann totalt - så härligt! Herrn i huset har idag åkt iväg på festival, så kvällen har bestått av typiska Pernilla-serier och gottigheter. Dock blir jag inte ensam länge här hemma (thank god) - eftersom bästa Jessica kommer hit imorgon och spenderar helgen med mig, innan vi tillsammans åker hem till Norrtälje på söndagkväll. Ruggit pepp tjej! Och det ska bli så mysigt att få komma hem och krama på alla igen!
 
Lite bilder från senaste tiden bah;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: