oncontextmenu="return false"

I'm faking it, you're breaking it.

Efter dagar med föreläsningar och seminarium, så är jag idag ledig. Passar verkligen på att njuta, för imorgon får vi hemtentan som sedan ska vara inne senast på lördag eftermiddag. Mah. Så då vet ni vad jag kommer syssla med hela morgondagen (vill ju helst bli klar imorgon också, vill väldigt ogärna sitta på lördag med en jäkla tenta). Ska bli så himla skönt att få klar denna kurs. Första kursen var rolig, den här kursen var svår och allmänt ointressant. Underbart när den är slut!! Idag har jag gjort massvis med ärenden, suttit på balkongen i solen som värmt, och har även varit på barnmorskemottagningen och tagit det där himla cellprovet (bättre sent än aldrig va). Och på tisdag börjar min praktik som håller på i 5 veckor. Åh. Hänga med kids igen, som jag saknat det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: