oncontextmenu="return false"

Let go.

Längesen sist! Men ja, fyllde 24 år för typ 1½ vecka sedan. Började dagen med att få frukost på sängen, fina telefonsamtal med fina stämmor, öppna presenter från bästa linnea på tåget, blev en födelsedagsfika efter skolan och sedan på kvällen fick jag blombud av bästa mamma, och A lagade min favoritmat till middag och fick finfina presenter. Ah, jag är nöjd! Sedan blev det en spontantrip hem till Norrtälje i helgen, fredag - måndag. Hann med en hel del, middag med finaste sara och alexandra, hänga med josephine, fika hos mormor&morfar, middag och utgång på lördagkvällen, bakisfrukost med jessica, pussa på mina älskade brorsbarn och sedan häng hos mamma. Dagarna gick fort men det var skönt att sedan på måndagkvällen komma hem till trollhättan igen. Konstigt det där - saknade trollhättan&göteborg så fort jag kom hem till Norrtälje. Känner mig verkligen hemma här. Sen de senaste dagarna har bestått av seminarium och förläsningar. Fick även tillbaka min tenta och den klarade jag galant! Underbart! Fick även tillbaka en inlämningsuppgift som jag stressade ihjäl mig med för att få klar innan jag åkte hem till Norrtälje, klarade även den galant. Ah men det flyter på bra nu!
 
Just nu ligger jag här och slöar i soffan, tittar på dagens föreläsning via nätet. Ikväll blir det in till göteborg för middag med filippa, josefine, fanny, linnea och ulrica. Bästa tjejerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: