oncontextmenu="return false"

Louder than words.

Gårdagen var toppen! Linnea och jag var lite tidiga till restaurangen, så vi hann ta ett glas på ett annat ställe och sedan blev det middag&vin på El Corazon på avenyn med de bästa tjejerna - filippa, ulrica, josefine och fanny. Hur trevligt som helst! Tillslut hamnade vi på Hard Rock Cafe för lite mer vin och prat, mysigt! Det känns som om man känt dessa människor så länge, men det är bara två månader. Sjukt. Och fint.
 
Idag har jag varit ledig, varit lite småbakis, men det har blivit en promenad i solen (med vårjacka!!) ned på stan och sedan har jag även handlat. Har även lyckats med ett 2-timmars långt telefonsamtal med finaste Sara. Nu väntar jag på att herrn ska komma hem, ikväll blir det tacos och filmmys (jag har tvingat honom att vi ska titta på senaste twilight filmen ikväll.. wie!)
 
Imorgonkväll har jag AF (Anton-fritt) så fina Linnea kommer hit och dricker vin med mig. Bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: