oncontextmenu="return false"

Praktik.

De senaste två dagarna har alarmet kickat igång 5.15. Jag är så inte en morgonpigg människa och är absolut inte van att gå upp tidigt längre så som man var van med det när man jobbade (man blir lite bortskämd med sovmornar nu när man pluggar). Igår hade jag skola och idag var första praktikdagen! Efter att ha varit på samma förskola i 2½ år, så är det riktigt kul att få se annat! Jag känner mig nöjd med denna förskola och hoppas att det blir en bra månad där (men oj sån saknad jag har efter mina älskade små skruttisar på Grind..) Imorgon får jag dock en timme längre sömn (klockan står på 6.15. fortfarande för tidigt enligt mig..) men det blir riktigt skönt! Nu ska vi kika på ett serie-avsnitt, sen blir det sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: