oncontextmenu="return false"

William.

I fredags blev jag faster för femte gången! Min älskade bror och hans Anna fick nu äntligen sin efterlängtade William. Han föddes på min mammas födelsedag, att få ett barnbarn på sin födelsedag var den bästa present hon kunde få.
 
Alla mina brorsbarn skulle jag, utan att blinka, dö för. De finaste jag vet. Och jag ska lära William allt jag kan, precis som jag gör med mina andra skruttisar. Att man inte går på A-brunnar, att med faster blir man alltid bortskämd, att man ibland får äta godis med faster trots att det är en helt vanlig tisdag, att allt ont går över, att jag pussar sönder dem även om deras kompisar ser och det är "pinsamt". Såna grejer. Trots avståndet. Så fort jag har möjlighet ska jag åka hem för lite William-gos.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: